Неділя, 27.09.2020, 15:36
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Ваше відношення до нашого закладу?
Всього відповідей: 138
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Головна » 2019 » Серпень » 20 » Звіт керівника 2018-2019
10:13
Звіт керівника 2018-2019

07.06.2019 Завідувач Шепетівського ДНЗ №3  "Ластівка" прозвітувала перед педагогічним колективом, батьками та громадськістю про організацію роботи за  2018-2019 навчальний рік

   

Звіт керівника

Шепетівського ДНЗ

№ 3 «Ластівка»

Вознюк Л.С.

 

Шепетівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №3 «Ластівка» Хмельницької області здійснює свою діяльність відповідно до Законів України: «Про освіту» від 05.09.2017 №2145-VIII, «Про дошкільну освіту» від 06.09.2018 № 8556., «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402-ІІІ, Базового компонента дошкільної освіти, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затвердженої наказом МОН від 25.07.2016 №1/9-396, Концепції розвитку освіти в Україні; Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2003 №305, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 №234), «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», затвердженою наказом МОН України від 17.04.2006 №298/227, зі змінами від 26.02.2013 №202/165, інструктивно-методичних листів МОН України: «Про режим роботи дошкільних навчальних закладів» від 24.01.2007 №1/9-36, №1/9-482 від 23.09.2014 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації роботи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у дошкільних навчальних закладах», «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2018-2019 навчальному році» від 13.06.2018 №1/9-322, «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах» від 03.07.2009 №1/9-388, «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу» від 16.08.2010 №1/9-563, «Про організацію роботи з дітьми п'ятирічного віку» від 27.09.2010 №1/9-666; Примірна інструкція з діловодства у дошкільному навчальному закладі, затверджена наказом МОН молодьспорту від 01.10.2012 №1059; Положення «Про удосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі», затверджено наказом МОЗ, МОН від 30.08.2005 №432/496; програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку», освітньої програми старшого дошкільного віку «Впевнений старт» та інших нормативних документів.

 

ПЕРСОНАЛЬНИЙ ВНЕСОК КЕРІВНИКА У ПІДВИЩЕННІ

РІВНЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.

Головною метою закладу є забезпечення реалізації права дітей на здобуття якісної дошкільної освіти, задоволення потреб громадян міста у розвитку, оздоровленні і вихованні дітей дошкільного віку, створення умов для їх фізичного і духовного розвитку.

На реалізацію цієї мети спрямовуються моральні і матеріальні ресурси колективу. Дошкільний заклад повною мірою забезпечує реалізацію прав дитини на отримання дошкільної освіти. Залишається стабільною мережа груп. Так, у закладі функціонує 6 вікових груп.

У 2018 – 2019 навчальному році було охоплено дошкільною освітою 146 дітей. З них - 26 дітей раннього віку, 46 – молодшого, 28 середнього віку та 46 дітей старшого дошкільного віку. Проектна потужність – 75 дітей. Випустили з дошкільного навчального закладу 46 дітей старшого дошкільного віку і прийняли 38 дітей раннього віку.

Вжиті заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-го року життя.

Робота з дітьми, що неохоплені дошкільною освітою носила систематичний характер. Проведено обстеження мікрорайону на наявність дітей дошкільного віку. Відповідно до соціально-педагогічного патронату кількість дітей дошкільного віку в мікрорайоні в 2018 р. – 20, кількість дітей 5-го року життя – 12 дітей. Усі діти 5-річного віку охоплені дошкільною освітою.

Дошкільний заклад повністю укомплектований педагогічними кадрами. У 2018-2019 навчальному році поліпшився якісний склад педагогічних працівників. Відповідно до Типового положення про атестацію педпрацівників, плану проходження атестації у 2018-2019 навчальному році атестаційною комісією було атестовано 5 педагогів: Лазарєва Л.М., Сивопляс А.М., Волівач О.О., Павлюк А.В., Луковська Л.Г. За результатами атестації вихователю-методисту Лазарєвій Л.М., присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», вихователю Павлюк А.В., керівнику музичному Волівач О.О., присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», вихователю Сивопляс А.М., присвоєно педагогічне звання «вихователь-методист», вихователю Луковській Л.Г. підтверджено раніше встановлений «11 тарифний розряд» та відзначено подякою Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації.

Отже: серед 15 педагогів: 11 – з повною вищою освітою, 4 – з базовою вищою. За результатами атестації: 7 педагогів мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 2 - «спеціаліст першої категорії», 2 - «спеціаліст другої категорії», 4 – 11-ий тарифний розряд; 4 - педагоги мають звання «вихователь-методист», 1 – «старший вихователь».

  • супровід педагогічного процесу в ДНЗ забезпечує вихователь-методист Лазарєва Л.М. Методична робота у закладі будується на основі систематичної аналітико-діагностичної діяльності, у ході якої враховуються інтереси й запити різних категорій педагогів. Згідно з метою та рядом завдань, визначених планом роботи закладу на 2018-2019 навчальний рік, працювала досить розгалужена система методичної освіти педкадрів, яка була спрямована на забезпечення якості дошкільної освіти через впровадження Базового компонента. Проведено проблемні семінари, теоретичні, практичні семінари, семінар-практикум, методична декада, засідання динамічної групи, дискусійної студії, експрес-курси, усний журнал, майстер-класи, консультації.

Вжиті заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес. Протягом року педагоги впроваджували та апробували елементи освітніх педагогічних технологій: теорію розв’язання винахідницьких завдань, зокрема використання символів, авторську методику мовленнєвого розвитку дітей Н. Гавриш, ігрову систему «Школа ейдетики», педагогічну спадщину В.Сухомлинського. Педагогами закладу розроблені дидактичні посібники з впровадження даних інновацій.

Впродовж навчального року в зоні особливої уваги управлінської та методичної діяльності закладу продовжують перебувати питання формування іміджу закладу, підняття престижу роботи педагога.

Впродовж навчального року можемо вважати своїми досягненнями наступні

  • Дипломом І ступеня ХОІППО нагороджено вихователя-методиста Лазарєву Л.М. переможця обласної педагогічної виставки.
  • Дипломом ІІ ступеня ХОІППО нагороджено Лазарєву Л.М., Янчурську Г.Є., за розробку методичного посібника «Скарбниця дитячої творчості-засобами нетрадиційних технік малювання».
  • Дипломом ІІІ ступеня ХОІППО нагороджено Павлюк А.В. за розробку мультимедійного посібника «Машині пригоди».
  • Грамотою управління освіти Шепетівської міської ради нагороджено вихователя Сивопляс А.М.

 

Організовано цілеспрямовану роботу щодо залучення педагогічних працівників до участі в професійних Всеукраїнських конкурсах та виставках.

  • На щорічну обласну педагогічну виставку «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування» у 2019 р. представлено методичні посібники «Хореографічні візерунки: танцювальне мистецтво в закладах дошкільної освіти» (завідувач Вознюк Л.С., керівник музичний Волівач О.О.), «Використання фольклорних жанрів-важливий фактор успішного мовлення малюка» (вихователь-методист Лазарєва Л.М., вихователь Степанюк О.А.).
  • У часописі «Бібліотечка вихователя дитячого садка» (грудень 2018 р.) опубліковано систему дидактичних ігор з використанням символів за допомогою методу наочного моделювання у мовленнєвій діяльності дошкільників вихователь Сивопляс А.М.
  • У збірці наукових та наукового-методичних праць під назвою «Новий заклад дошкільної освіти: сучасні підходи» опубліковано статі: «Економічна грамотність – запорука формування ділових якостей особистості дошкільника» (вихователь-методист Лазарєва Л.М., вихователь Сивопляс А.М.), «Наступність співпраці дошкільного закладу та початкової школи-одне з основних завдань в умовах реформи освіти» (вихователь Павлюк А.В.)
  • Вихователь Ліпчук Н.І. подали до друку матеріали на конкурс «Впевнена дитина-майбутнє України» організований Всеукраїнським журналом «Бібліотечка вихователя дитячого садка».

Інноваційно-методичним проривом року вважаємо участь у проекті «Впевнений старт» зокрема дві старші групи в цьому навчальному році працювали за освітньою програмою «Впевнений старт». Для реалізації програми в садочку було проведено тренінг для педагогів по вповадженню освітньої програми для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», батьківські збори на тему «Впевнений старт» - фундамент успішної підготовки дітей до навчання в школі. Педагоги програли з батьками проживання одного дня дитини в дошкільному навчальному закладі об’єднавши батьків у спільне коло: встановлювали позитивні стосунки з дорослими, конструктивно діяли, виконували спільні завдання, запроваджували ритуали. Дошкільників забезпечили навчально-методичним комплектом, придбали з допомогою батьків телевізори-плазми. В групових кімнатах створено відповідне розвивальне середовище. Вихователі старших груп в групових кімнатах створили розумну підлогу та живі стіни. Це поєднання здоров’язбережувальних технологій у поєднані з розвитком орієнтування в просторі, логічного мислення. Сучасним елементом наповнення стін у групі «Вітамінка» є Бізіборт. Адже крім розвитку моторики рук, бізіборд є помічником у розвитку логічного мислення, концентрації уваги. Також у групі вихователі виготовили іграшку з сюрпризом «Піньята» у Мексиці її наповнюють цукерками або фруктами і розбивають на день народження. У нас вона виконує роль коробки з сюрпризами та зацікавлення дошкільників.

Проект «Країна світла» продовжує жити та розвиватися.

Вихователі групи раннього віку «Краплинка» Ліпчук Н.І., Луковська Л.Г., розробили та працювали за проектом «Моральне виховання дітей засобами театралізованої діяльності». Даний проект був спрямований на формування пізнавальних інтересів та соціальну адаптацію дітей, а також є засобом гуманізації виховного процесу за допомогою театралізованої діяльності. Пізнавальну активність дітей виховували інтересами до культури поведінки на прикладі казкових героїв, разом з дітьми аналізували і робили маленькі відкриття в казках, створили відповідні умови де кожна дитина могла виявити свої емоції, почуття, бажання і погляди через героїв казок. Група «Намистинка» вихователь Хлонь Л.Д. розробила проект «Даруємо словом радість», який впроваджувала в роботу з дітьми молодшого дошкільного віку. Робота за проектом сприяла розвитку мовно-комунікативних здібностей дітей, у правильній вимові слів, збагачення словникового запасу слів, діалогічного мовлення. Педагоги Міськова О.В., Сивопляс А.М., групи «Добринка» створили зони сюжетно-рольової гри «Банк», «Нова пошта», «Турагенство», «Ательє мод», де дошкільники граючись розвивають мовлення, уяву, пам’ять вміння висловлюватись у грі, у дітей формується уявлення про різні професії дорослих. Діти вчаться самостійності, творчості, колективності. Проект «Квітуча пора акварельки» молодшої групи вихователь Степанюк О.А., є природничо-екологічного спрямування. Педагог працюючи з малюками знайомить дітей з природним довкіллям, формує знання дітей про природу, природні явища, спонукає бажання доглядати за природою, тваринами, рослинами, берегти і зберігати природні ресурси. Вихователі старших груп Павлюк А.В., Покудіна Л.М., облаштували життєвий простір дошкільника, де стверджуалась особистість дитини, діти самостійно обирали, оцінювали і програмували різні види діяльності об’єднуючись у команди, групи. Музичний керівник Волівач О.О., розробила систему роботи практичного і теоретичного матеріалу з музично-ритмічної діяльності, з використанням мнемо таблиць, даний матеріал допомагає дошкільникам краще засвоїти окремі елементи та послідовність рухів підчас виконання таночків.

Належна увага приділялась завданню розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами організації гурткової роботи. Керівники гуртків роботу планували за парціальними програмами, які рекомендовані та схвалені МОН України. В дошкільному навчальному закладі впродовж року працювали гуртки з таких напрямків: формуванню мовленнєвої компетентності, ознайомлення з іноземною мовою та хореографією. Гуртковою роботою були охоплені діти середніх та старших груп.

Впродовж року в закладі проводились тематичні свята і розваги з залученням батьків до співпраці.

  • «Сватання морквини»,
  • «На гостини до картоплини»,
  • «Козацькі забави»,
  • «Новорічне свято в аеропорту»,
  • «Стрітення»,
  • «Морський круїз»,
  • «Великодні дива»,
  • «День вишиванки»,
  • «Оскар 2019»,
  • «День захисту дітей»,

що сприяло підвищенню ефективності виховного процесу, створення комфортних умов для формування особистості кожної дитини. Тому добре сплановане, підготовлене за спеціальним сценарієм свято чи захід приносить радість як дітям, так і дорослим. Адже немає нічого жаданішого, ніж побачити щасливу усмішку в очах дитини, знати, що захід допомагає її відчути себе господарем веселого дійства, лідером серед друзів, дарує додаткові вміння і миті щастя.

В цьому навчальному році батьки взяли активну участь у Дні відкритих дверей, батьки мали змогу ознайомитись з роботою дошкільного закладу, з умовами перебування дітей у садочку, переглянути організацію навчально-пізнавальної діяльності.

Вихователі нашого дошкільного навчального закладу запропонували вихованцям та їх батькам взяти участь у весняній Великодній акції «Алея писанки». В рамках акції були виготовлені різноманітні писанки, великодні поробки, композиції, які стали прикрасою території закладу. В фойє садочка створили фото зону «Мрії ластів’ят». Набрала обертів і активно діяла протягом року наша дослідна лабораторія «Допитлива краплинка», де діти мали змогу проводити більш складніші, цікавіші досліди, діяли як справжні дослідники/

Випускники 2018-2019 року разом з батьками підтримали Флешмоб та започаткували «Еко-випуск» висадивши живі рослини на території садочка.

У діяльності психологічної служби на особливому контролі перебували питання толерантного ставлення до дітей, допомоги сім'ям, які знаходяться в складних життєвих ситуаціях, соціального захисту дітей пільгових категорій, профілактики торгівлі людьми, емоційного комфорту та адаптація дітей раннього віку, профілактики шкільної дезадаптації старших дошкільників.

  • закладі працюють психологічна служба «Довіра» адаптаційно-консультаційний центр «Перші кроки до садка», де кожна родина може познайомитись із режимом роботи закладу, заздалегідь відвідати групу, познайомитись із вихователем до приходу дитини в дошкільний заклад, що полегшує процес адаптації дитини до умов дитячого садка.

Протягом навчального року здійснювались заходи з охорони життя та здоров'я дітей, безпеки їх життєдіяльності. У закладі видані відповідні накази, розроблено й проведено інструктажі, заняття та бесіди, тижні безпеки життєдіяльності дошкільників, внаслідок чого, у дошкільному закладі відсутні випадки дитячого травматизму. Вихователь Павлюк А.В. налагоджено працювала з питання безпеки життєдіяльності дошкільників, залучала батьків до співпраці, зокрема батьки групи «Смайлик» для дітей старшої групи провели майстер-клас: «Я залізничник», «Лікар швидкої допомоги» де діти мали змогу більш конкретніше познайомитися з професіями дорослих.

Вжито системних заходів щодо створення умов для організації харчування дітей. Повноцінним, безпечним та якісним харчуванням були охоплені всі діти дошкільного закладу. Постійно здійснювався аналіз і корекція меню, контроль за якістю продуктів харчування, умовами їх зберігання і реалізації; перспективне меню складається з урахуванням наявності сезонних продуктів, що сприяло виконанню норм харчування.

 

 

ВЖИТІ КЕРІВНИКОМ ЗАХОДИ ЩОДО ЗМІЦНЕННЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОХ БАЗИ ЗАКЛАДУ.

Впродовж 2018-2019 н.р. заклад працював за затвердженим кошторисом, в межах виділених асигнувань. З метою створення належних та безпечних умов перебування дітей в закладі та забезпечення естетичного вигляду приміщення та території, проведена робота із зміцнення матеріально-технічної бази. За період з 01.09.2018 по 01.06.2019 на її покращення використано:

261 456 грн. з них:

бюджетних – 166 240 грн.;

позабюджетних – 95 216 грн.

Бюджетні кошти

Придбано за бюджетні кошти:

  • холодильник в медичний блок – 4799 грн.;
  • посуд – 8632 грн.;
  • придбано та замінено 6 дитячих унітазів – 11555 грн.;
  • професійну електромясорубку – 14 200 грн.;
  • електромясорубку - 4000 грн.;
  • придбано 8 кранів та проведена часткова їх заміна – 2494 грн.
  • придбали через систему «Прозоро» стільці 25 шт. – 4800 грн.
  • канцелярські товари – 2000 грн.;
  • миючі засоби - 700 грн.;
  • підписку – 6960 грн.
  • фарбу – 3800 грн.
  • встановлено охоронну систему – 7 300 грн.

Розпочато роботи по заміні електрокабеля. Виділено кошти у сумі – 60 000 грн. В липні розпочнемо реконструкцію вхідних площадок. Заплановано використати приблизну суму – 35 000 грн.

 

Позабюджетні кошти.

 

Залучення додаткових джерел фінансування здійснювалось згідно Статуту ДНЗ, яким передбачено отримання коштів від батьків або осіб, які їх замінюють, добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб, інші кошти не заборонені законом.

Як зазначалося вище ми розпочали працювати за новою програмою «Впевнений старт». Впровадження цієї програми потребує певних затрат.  Але ми знайшли інший шлях менш затратний. Ми за допомогою батьків придбали плазми в 3 групи. Плазми підтримують флешку та комп’ютери через певні юсбі-шнури, що дає змогу дітям демонструвати презентації, фотоматеріал, фрагменти наукових фільмів та мультфільмів, проводити руханки і т. д. Таким чином ми підсилюємо розвивально-виховну роботу з дітьми та маємо змогу якісно виконувати зміст програми. Один телевізор разом з кріпленням коштує 4 500 грн. На плазми витрачено 13500 грн. Нова програма потребує мобільних столів і саме в цьому році ми їх придбали в 2 групи, витративши – 10800 грн.

Неминула нас негода. Так навесні в буревії знесло 2 дахи альтанок і стала проблеми ремонту та укріплення усіх 6 альтанок. На це ми витратили 3250 придбання металевих підпор та 2500 спонсорська допомога – зварювальні роботи послуги транспорта, металеві укріплення.

Стало нагальною потребою коронувати дерева. Вартість коронування гілок та їх вивозу - 3000 грн.

Який же дошкільний заклад без музично-фізкультурних свят та розваг. Музичні свята – це окраса нашого дошкільного закладу, тому ми продовжуємо оформляти зал та шити костюми для наших діток, так до осінніх свят ми придбали тканину кольору осені на суму 500 грн. та пошили костюм будяка (на дорослого) – 500 грн.; новорічні свята було придбано тканину для оформлення – 1000 грн.; випуск обійшовся нам у 250 грн. тільки дякуючи спонсорам; свято День захисту дітей придбали юбки-пачки, квіти з фатіну, різнобарвні метелики на суму – 720 грн.

Загалом витрачено – 2 970 грн.

Також за позабюджетні кошти придбано:

  • миючі засоби – 1500 грн.;
  • канцелярські товари – 722 грн.;
  • господарчі товари – 8257 грн.;
  • обслуговування комп’ютерної техніки – 1450 грн.;

Всього: 11929 грн.

На потреби групи батьки вирішили надавати благодійну допомогу у вигляді товарів, робіт та послуг, так:

І молодша група «Капітошка» (вихователь Ліпчук Н.І.) - 3300 грн. За допомогою батьків в групі замінено подушки на суму 2300 грн., та придбано стільці на суму 4000 грн.

ІІ молодша група «Акварелька» (вихователь Степанюк О.А.) – 3131 грн. А також придбано контейнери пластикові для ігор на суму 668 грн.

ІІ молодша група «Намистинка» (вихователь Хлонь Л.Д.) – 1163 грн.

Середня група «Добринка» (вихователь Сивопляс А.М.) – 4500 грн.

Середня група «Смайлик» (вихователь Павлюк А.В.) - 3477 грн.

Старша група «Вітамінка» (вихователь Покудіна Л.М.) – 1194 грн.

Загалом на якісне функціонування груп витрачено:

  • миючі засоби – 8095 грн.;
  • канцелярські товари – 8169 грн.;
  • господарчі товари – 3103 грн.;
  • обслуговування принтерів – 952 грн.;
  • дидактичний матеріал, методична література – 3507 грн.;
  • новорічні прикраси – 770 грн.;
  • чистка килимів – 1407 грн.
  •  

Загалом на потреби груп було використано – 32 567 грн.

Методичне забезпечення програми «Впевнений старт» - 14 700 грн.

Щорічно удосконалюється територія закладу: досаджуються клумби, розбиваємо цікаві гірки, замінюємо стару траву на новий газон

Плануємо провести поточний ремонт приміщення. На наступний рік плануємо реконструкцію музичного залу. Придбання техніки для якісного проведення свят та розваг як в музичному залі так і дворових свят.

 

До вирішення завдань дошкільного закладу долучаються педагогічна ради, рада закладу, батьківське самоврядування, які планують та здійснюють свою діяльність відповідно до Положення про раду закладу, Положення про батьківський комітет, Статуту. Рішення приймаються на педагогічній раді, загальних зборах колективу, на засіданнях ради закладу, загальних та групових батьківських зборах.

 

Дякую всім за підтримку та співпрацю.

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 133 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, проспект Миру,39,
тел./ф.:(03840)5-82-46,

e-mail:dnz3sh@i.ua

Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Погода

Шепетівський дошкільний навчальний заклад №3 "Ластівка" © 2020 |