Забезпечення якості дошкільної освіти неможливе без оцінювання ефективності навчально- виховного процесу в дошкільному закладі. Як правильно здійснювати управління якістю дошкільної освіти, якими засобами та методами? Саме таку проблему було порушено керівниками дошкільних закладів міста під час засідання методичного об'єднання з питання: "Сучасні підходи до оцінювання ефективності процесу формування основних компетентностей дітей дошкільного віку", яке відбулося 25. 08.2015 р.
Методист міського управління освіти Скрипак Н.О. запросила учасників методичного об'єднання до конструктивного діалогу. Завідувачі та вихователі-методисти розглянули питання моніторингу як сучасного методу контролю в дитячому садку, компетентності і компетенції дітей дошкільного віку, психологічного забезпечення діагностики. Вихователі-методисти ДНЗ № 1,3 Олійник Т., Гринь О.В. поділились досвідом роботи щодо організації вивчення рівня сформованості основних компетенцій дошкільників.
Учасники зібрання дійшли висновку, що моніторинг сприяє ефективній побудові освітнього процесу і дозволяє творчо управляти ним у подальшому.