Неділя, 17.12.2017, 23:40
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Ваше відношення до нашого закладу?
Всього відповідей: 132
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
Головна » 2017 » Вересень » 6 » Звіт керівника.
10:33
Звіт керівника.

Закінчився 2016-2017 навчальний рік. На основі чинного законодавства про освіту 29.08. 2017 року в Шепетівському ДНЗ №3 «Ластівка» відбувся звіт завідувача Вознюк Лілії Степанівни. На заході були присутні працівники закладу, члени батьківського комітету, присутні від громадькості (депутат міської ради Сорока Д. Л., підприємці Масєвіч О.І., Масевіч М.І.)

У своїй доповіді завідувач акцентувала увагу на аналізі роботи педагогічного колективу, завідувача за 2016-2017 навчальний рік. Керівник наголосила, що свою діяльність будувала на основі Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, Статуту , Правил внутрішнього трудового розпорядку, основних положень посадових інструкцій.

Виступ був побудований за напрямками:

-аналіз діяльності педагогічного колективу щодо забезпечення якісної освіти в закладі;

-зміцнення матеріально-технічної бази закладу;

-залучення благодійної та спонсорської допомоги для успішного функціонування закладу.

У звіті завідувач глибоко проаналізувала співпрацю батьків, педагогів, громадських організацій у створенні умов для навчання та виховання дітей, що випливає із Закону України «Про дошкільну освіту», звернула увагу на проблеми, які існують в закладі, чітко окреслила завдання що стоять перед керівником в 2017-2018 навчальному році.

Звіт був обговорений присутніми. Схвальну оцінку про діяльність завідувача, педагогічного колективу закладу висловили присутні працівники закладу, голова ПК

Покудіна Л.М., сестра медична Вербицька В.М., пракиичний психолог Равкіс О.А., та інші.

В результаті відкритого голосування було прийнято рішення:

1. Звіт завідувача Шепетівського ДНЗ №3 «Ластівка» за 2016-2017 навчальний рік схвалити.

2. Роботу завідувача Вознюк Лілії Степанівни в 2016-2017 визнати задовільною.

3. Підняти клопотання перед управлінням освіти Шепетівської міської ради про нагородження Вознюк Лілії Степанівни грошовою премією за результативну роботу в 2016-2017 навчальному році.

30.08.2017 р.

Звіт керівника

Шепетівського ДНЗ

№ 3 «Ластівка»

Вознюк Л.С.

Шепетівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №3 «Ластівка» Хмельницької області у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Положенням про дошкільний навчальний заклад", іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом.

Головною метою закладу є забезпечення реалізації права дітей на здобуття якісної дошкільної освіти, задоволення потреб громадян міста у розвитку, оздоровленні і вихованні дітей дошкільного віку, створення умов для їх фізичного і духовного розвитку.

Модель випускника дошкільного закладу.

  • Сформовані базові якості
  • Фізичне, психічне, морально-духовне здоровя
  • Компетентність у сферах життєдіяльності
  • Збалансованість прагнення до самореалізації, саморозвитку і самозбереження
  • Сформованість цілісного бачення світу
  • Елементарні форми логічного мислення
  • Віра у власні можливості
  • Здатність здійснювати найпростіші форми контролю власної діяльності
  • Загально-навчальні вміння і навички (організаційні, загально пізнавальні, загальномовленєві).

На реалізацію цієї мети спрямовуються моральні і матеріальні ресурси колективу. Дошкільний заклад повною мірою забезпечує реалізацію прав дитини на отримання дошкільної освіти. Залишається стабільною мережа груп. Так, у закладі функціонує 6 вікових груп. У 2016 – 2017 навчальному році було охоплено дошкільною освітою 143 дітей. З них - 21 дитина раннього віку, 65 - молодшого та середнього віку та 57 дітей старшого дошкільного віку. Проектна потужність – 75 дітей.

Педагоги садочка продовжують працювати над розвивальним проектом "Країна світла". В нашій "Країна світла" проживають шість чарівних персонажів: Вітамінка, Смайлик, Намистинка, Акварелька, Добринка, Краплинка як відповідні символи, ідеали в цікавій ігровій формі допомагають дітям зробити кроки, необхідні для розв'язання повсякденних завдань. А за одне і збагатити розвивальне середовище груп.

Дошкільний заклад повністю укомплектований педагогічними кадрами. У 2016-2017 навчальному році поліпшився якісний склад педагогічних працівників. Серед 15 педагогів: 11 – з повною вищою освітою, 4 – з базовою вищою. За результатами атестації: 6 педагогів мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 1 - «спеціаліст першої категорії», 3 - «спеціаліст другої категорії», 1 – «спеціаліст», 4 – 9-ий тарифний розряд; 3 - педагоги мають звання «вихователь – методист», 1 – «старший вихователь»; 1 педагог нагородженний Грамотою ХОІППО.

З метою стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, відповідно до Типового положення про атестацію педпрацівників, плану проходження атестації у 2016-2017 навчальному році атестаційною комісією було атестовано 2 педагоги: Лазарєва Л.М., Міськова О.В. За результатами атестації вихователю Лазарєвій Л.М. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», вихователю Міськовій О.В. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».

Протягом навчального року в зоні особливої уваги управлінської та методичної діяльності закладу перебували питання формування іміджу закладу, підняття престижу роботи педагога.

Організовано цілеспрямовану роботу щодо залучення педагогічних працівників до участі в професійних конкурсах та виставках.

  • Музичний керівник Тютюнник С.І. взяла участь у конкурсі «Дизайн святкової зали – 2017 р.» організований журналом «Дошкільне виховання».
  • На щорічну обласну педагогічну виставку «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування» у 2017 р. представлений методичний посібник «Екологічні акції як форма природоохоронного виховання дошкільника» вихователь Степанюк О.А.
  • У часописі «Бібліотечка вихователя дитячого садка» травень 2017 р. опубліковано систему роботи з розвитку рухової творчості дітей старшого дошкільного віку вихователя Ліпчук Н.І.
  • Стаття вихователяметодиста Лазарєвої Л.М. «Впровадження освіти для сталого розвитку в освітньо – виховний процес дошкільного навчального закладу» увійшла у збірку наукових та науково – методичних праць під назвою «Підготовка педагога до застосування інноваційних технологій як особливого виду творчого розвитку»;
  • стаття практичного психолога Равкіс О.А. «Роль батька у вихованні підростаючого покоління» увійшла у збірку Шкільна освіта Хмельничинни видана Хмельницьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.
  • Маємо публікації в обласному науковометодичному журналі «Педагогічний вісник»: стаття «Психологічний супровід формування основних компетентностей дітей» автор практичний психолог Равкіс О.А. 2016 р.
  • Вихователь Міськова О.В. нагороджена грамотою всеукраїнського журналу «Бібліотечка вихователя дитячого садка» за творчі доробки з різних напрямків.

Методичний супровід педагогічного процесу в ДНЗ забезпечує вихователь-методист Лазарєва Л.М. Методична робота у закладі будується на основі систематичної аналітико-діагностичної діяльності, у ході якої враховуються інтереси й запити різних категорій педагогів. Згідно з метою та рядом завдань, визначених планом роботи закладу на 2016-2017 навчальний рік, працювала досить розгалужена система методичної освіти педкадрів, яка була спрямована на забезпечення якості дошкільної освіти через впровадження Базового компонента. Проведено два проблемних семінари з питань впровадження освіти сталого розвитку, семінар-практикум з питання мовленнєвого розвитку дітей, методична декада, засідання динамічної групи, дискусійної студії, експрес-курси, усний журнал, майстер-класи, консультації. З метою удосконалення професійної майстерності педагогів організовано роботу творчої групи з проблеми: «Економічне виховання дітей дошкільного віку», проведено методичну панораму з питання впровадження інноваційних педагогічних технологій у ДНЗ, організовано школу ППД з проблеми: «Інтерактивні методи формування навичок мовленнєвої взаємодії дошкільників».

Базою для поліпшення якості методичної та освітньої роботи з дітьми стало розширення інноваційного простору закладу. Так, протягом року вихователі впроваджували та апробовували елементи п'яти педагогічних освітніх інноваційних технологій: теорію розв'язання винахідницьких завдань, зокрема використання символів (вихователь Сивопляс А.М.), авторську методику мовленнєвого розвитку дітей Н. Гавриш (вихователь Хлонь Л.Д.), ігрову систему «Школа ейдетики» (вихователь Ліпчук Н.І.), інформаційно-комунікаційні технології (Павлюк А.В., Покудіна Л.М.), педагогічну спадщину В. Сухомлинського (вихователь Міськова О.В.). В результаті цієї роботи покращились знання дітей з різних розділів програми, вони набули певні комунікативні уміння та навички, володіють елементарними знаннями роботи на комп'ютері, уміють виконувати творчі завдання.

Організація тематичних свят, розваг, творчих днів, тижнів, сприяє підвищенню ефективності виховного процессу, створює комфортні умови для формування особистості кожної дитини. Тому добре сплановане, підготовлене за спеціальним сценарієм свято чи захід приносить радість як дітям, так і дорослим. Адже немає нічого жаданішого, ніж побачити щасливу усмішку в очах дитини, знати, що захід допомагає її відчути себе господарем веселого дійства, лідером серед друзів, дарує додаткові вміння і миті щастя.

Тому у 2016-2017 навчальному році в дошкільному навчальному закладі розширили роботу з проведення тематичних свят, акцій, творчих днів, тижнів, музично-театралізованих дійств, саме ці заходи об’єднують дітей, вихователів, батьків до спільної співпраці.

  • Театралізовані дійства
  • Творчі дні
  • Екологічні акції
  • Тематичні свята                                                                                                                                                                   Протягом навчального року здійснювались заходи з охорони життя та здоров'я дітей, безпеки їх життєдіяльності. У закладі видані відповідні накази, розроблено й проведено інструктажі, заняття та бесіди, тижні безпеки життєдіяльності дошкільників, внаслідок чого, у дошкільному закладі відсутні випадки дитячого травматизму.

Вжито системних заходів щодо створення умов для організації харчування дітей. Повноцінним, безпечним та якісним харчуванням були охоплені всі діти дошкільного закладу. Постійно здійснювався аналіз і корекція меню, контроль за якістю продуктів харчування, умовами їх зберігання і реалізації; перспективне меню складається з урахуванням наявності сезонних продуктів, що сприяло виконанню норм харчування на 103 %. Калорійність харчування становило 1726,33 ккал.

У діяльності психологічної служби на особливому контролі перебували питання толерантного ставлення до дітей, допомоги сім'ям, які знаходяться в складних життєвих ситуаціях, соціального захисту дітей пільгових категорій, профілактики торгівлі людьми, емоційного комфорту та адаптація дітей раннього віку, профілактики шкільної дезадаптації старших дошкільників.

Психологом Равкіс О.А. протягом року були проведені семінар-тренінг, семінар-практикум, лекторій, усний журнал, консультації, клуб молодої сім'ї, де порушувались питання інклюзивної освіти, організації роботи з дітьми «групи ризику», профілактики синдрому емоційного вигоряння педагогів, емоційно-психологічного здоров'я дошкільників. На базі дошкільного закладу проведена міська школа молодого психолога.

У закладі працюють психологічна служба «Довіра» адаптаційно-консультаційний центр «Перші кроки до садка», де кожна родина може познайомитись із режимом роботи закладу, заздалегідь відвідати групу, познайомитись із вихователем до приходу дитини в дошкільний заклад, що полегшує процес адаптації дитини до умов дитячого садка.

Відповідно до ст. 59 Закону України «Про освіту», з метою реалізації «Програми розвитку ДНЗ на 2012-2017 р.р.» та зміцнення матеріально-технічної бази закладу використовувались бюджетні та активно залучались спонсорські кошти.

  1. Всього витрачено коштів на підготовку закладу - 158 350 грн.;

з них бюджетних – 61 674 грн.;

позабюджетних – 96 676 грн.;

з них: спецрахунок закладу – 1 875 грн.;

спонсорська допомога – 94 801 грн.;

батьківська плата – 99 613,38 грн.;

  1. Готовність опалювальної системи до осінньо-зимового періоду:

а) замінено трубопроводів - м.;

б) радіаторів - шт.;

в) промито систему опалення (наявний акт).;

г) проведення ревізій вентилів та засувок - шт.;

д) використано всього коштів на ремонт системи _-__ грн.;

- бюджетних __-_______ грн.;

- позабюджетних __-_____ грн.;

з них: спецрахунок закладу __-______ грн.;

спонсорська допомога - _______ грн;

е) потреба в лічильниках тепла __-________ шт.

  1. Готовність системи водопостачання:

а) замінено трубопроводів - (діаметром);

б) використано всього коштів на ремонт системи ____грн.;

- бюджетних __-_______ грн.;

- позабюджетних ___-___грн.;

з них: спецрахунок закладу __-______ грн.;

спонсорська допомога _____грн.;

  1. Готовність каналізаційної системи:

а) замінено трубопроводів - м, (діаметром);

б) замінено сантехнічних приладів (унітазів, умивальників, ванночок) тощо – 4 шт. - кран,

15 шт. - кранбукса;

в) використано всього коштів на ремонт системи - 1 973 грн.;

- бюджетних _-________ грн.;

- позабюджетних - 1 973 грн.;

з них: спецрахунок закладу _-_______ грн.;

спонсорська допомога _-_______ грн.;

  1. Цілісність шатрового або суміщеного даху:

а) ремонт даху _-______ ;

б) наявність та стан водостічної системи - наявна, задовільний стан_-________;

в) використано всього коштів на ремонт даху _ -_____ грн;

- бюджетних _-________грн;

- позабюджетних _-______ грн.;

з них: спецрахунок закладу _-_______ грн.;

спонсорська допомога _-_______ грн.;

  1. Цілісність підлоги:

а) проведено частковий ремонт дерев’яної підлоги (в класах, коридорах, спортзалі) - кв.м.;

б) замінено дерев’яну підлогу _-___________ кв.м. (вказати в яких приміщеннях);

в) вистелено новий лінолеум _-______ кв.м.;

г) покладено плитку _-______ кв.м.;

д) використано всього коштів на ремонт підлоги -___ грн.;

- бюджетних _-________ грн.;

- позабюджетних __-_____ грн.;

з них: спецрахунок закладу _-_______ грн.;

спонсорська допомога __-______ грн.;

  1. Готовність освітлювальної системи:

а) заміна електромережі _______ м.;

б) придбання електроприладів (світильники, розетки, вимикачі):

  • розетки - 5 шт. х 57 грн. = 285 грн.;
  • вимикачі 4 шт. х 59 грн. = 236 грн.
  • тени - 3 шт. х 100 грн. = 300 грн.;
  • автомат – 257 грн.;
  • тени - 3 шт. - 785 грн.; (бюджетні кошти)
  • виготовлення технічної документації – 2 000 грн.;
  • світильник – 350 грн.;
  • лампочки економки 2 шт. х 50 грн. = 100 грн.

в) використано всього коштів на ремонт електромережі - 3 981 грн.;

- бюджетних - 785 грн.;

- позабюджетних - 3 196 грн.;

з них: спецрахунок закладу _-_______ грн.;

спонсорська допомога - грн.;

8. Виконання протипожежних заходів:

а) кількість пожежних гідрантів _-______ шт.

б) наявність пожежного щита з інвентарем _+_______ (+/-)

в) придбання вогнегасників _-_________ шт., забезпечення вогнегасниками - 100 %

г) просочення горищних дерев’яних конструкцій _-____________ кв.м.

д) наявність актів перевірки заземлення (№11/1 від 07.07.2016 р.) - грн.;

е) перезарядка вогнегасників - грн.

ж) використано всього коштів на проведення протипожежних заходів - грн.

- бюджетних - грн.

- позабюджетних __-_____ грн.

з них: спецрахунок закладу __-______ грн.

спонсорська допомога __-______ грн.

9. Цілісність віконних та дверних отворів:

а) встановлення скла _-_________ кв.м.

б) заміна віконних рам - , розмірами - кв м.

в) заміна дверних полотен - , розмірами - кв м.

г) використано всього коштів для заміни віконних рам та дверних полотен - грн.

- бюджетних - грн.

- позабюджетних _-_______ грн.

з них: спецрахунок закладу _-_______ грн.

спонсорська допомога _-_______ грн.

  1. Використано коштів на поточний ремонт за період з 01.01.2017 р. по 01.08.2017 р.: Всього: 89 983 грн.

- бюджетних - 15 351 грн.

- позабюджетних – 74 632 грн.

з них: спецрахунок закладу – 1 875 грн.

спонсорська допомога – 36 490 грн.

заборгованість ______________ грн.

11.  Використано коштів на капітальний ремонт за період з 01.01.2017 р. по 01.08.2017 р.:

- бюджетних _-_______ грн.

- позабюджетних _-______ грн.

з них: спецрахунок закладу _-_______ грн.

спонсорська допомога _-_______ грн.

заборгованість _-_____________ грн.

 

12.Спонсорська допомога (перелік спонсорів, вид допомоги, на яку суму): - 36 490 грн.

- вивіз сміття 10 причепів х 250 грн. (КП "Управдом") – 2 500 грн.;

- вивіз сміття 3 причепів х 250 грн. (Веселкова Г.П.) – 750 грн.;

- вапно 100 кг х 140 грн. (ТОВ «ТД» "Шепетівський цукор") – 140 грн.;

- вапно 400 кг х 140 грн. (ШКП водопровідно-каналізаційного господарства) – 560 грн.;

- пісок 1 машини - 2000 грн.;

- подарунки дітям на випуск 46 шт. х 50 грн. = 2300 грн.;

- коронування дерев (робота вишки) – 5 год. х 318 грн. = 1590 грн.;

- кришки на пісочниці – 12 шт. х 200 грн. = 2400 грн.;

- пісочниці 2 шт. х 1500 грн. = 3000 грн.;

- оформлення дослідницьких зон на майданчиках 4 шт – 400 грн.;

- анти алергенні подушки + 2 наволочки – 17 шт. х 80 грн. =1360 грн.;

- перетяжка старих меблів – 1200 грн.;

- замок на ворота та його встановлення – 750 грн.;

- штукатурка альтанок 34 м.2 – 2040 грн.;

- перекриття альтанок (робота) – 6000 грн.;

- металопрофіль на перекриття альтанок – 8000 грн.;

- коронування дерев – 1500 грн.

  1. Придбання ТЗН (назва, кількість та вартість-детально вказати): 11 997 грн.

- принтер – 1 шт. – 2999 грн. (бюджетні кошти);

- ноутбук – 1 шт. – 8 998 грн. (бюджетні кошти).

  1. Придбання меблів (назва, кількість та вартість): 47 160 грн.

- столи дитячі 12 шт. х 690 грн. = 8 280 грн.;

- стінка «Українознавство» - 3 шт. х 1050 грн. = 3150 грн.;

- стінка СХД – 2 шт. х 350 грн = 700 грн;

- стінка «Будиночок» - 2 шт. х 650 грн.;

- ігровий модуль «Перукарння» - 1000 грн.;

- елементи до ігрової стінки - 600 грн.;

- стіл в методичний кабінет – 600 грн.;

- ліжка 3-х ярусні – 8 шт. – 14580 грн. (бюджетні кошти);

- ліжка 3-х ярусні – 8 шт. – 17600 грн. (бюджетні кошти).

  1. Придбання білизни, постільних речей, одягу (стаття №114) - 9 210 грн.

- костюми «Цукерочка» 14 шт. х 120 грн. = 1680 грн.;

- костюм «Зефірчик» - 13 шт. х 110 грн.= 1430 грн.;

- простирадла – 124 шт. – 6100 грн. (бюджетні кошти).

  1. Придбання малоцінних та швидкозношувальних предметів (стаття № 221) – 43 976 грн.

- канцтовари – 8962 грн;

- обслуговування комп'ютерів та принтерів – 1310 грн.;

- хозтовари – 5318 грн.;

- фарба – 3698.30 грн.; (позабюджетні кошти). 2697 грн. (бюджетні кошти).

- методична література та посібники - 4419 грн.;

- іграшки - 1813 грн.;

- миючі засоби – 6 227 грн. (позабюджетні кошти).; 365 грн. (бюджетні кошти);

- обкошування території - 987 грн.;

- насіння квітів та розсада - 630 грн.;

- медикаменти – 3000 грн. (бюджетні кошти);

- підписка – 4550 грн. (бюджетні кошти).

 

 

  1. Придбання інструментів, приладів, інвентарю (стаття 106) – 5536 грн.

- бойлер -80 л – 2079 грн. (бюджетні кошти);

- віники - 149 грн.;

- стенди - 410 грн.;

- миття килимів – 1023 грн.;

- металопрофіль – 1875 грн. (спец рахунок).

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 48 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, проспект Миру,39,
тел./ф.:(03840)5-82-46,

e-mail:dnz3sh@i.ua

Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
Погода

Шепетівський дошкільний навчальний заклад №3 "Ластівка" © 2017 |