Головна » 2012 » Березень » 16 » Усний журнал для вихователів з питання: "Формування мовленнєвої компетентності старших дошкільників"
14:06
Усний журнал для вихователів з питання: "Формування мовленнєвої компетентності старших дошкільників"
Дошкільний вік є сензитивним періодом для мовленнєвого розвитку дитини, тому одним з провідних напрямів діяльності вихователя дошкільного закладу є формування усного мовлення та навичок мовленнєвого спілкування дошкільників. З огляду на це, 14.03.2012 р. у закладі відбувся усний журнал для вихователів старших груп дошкільних закладів міста з питання: "Формування мовленнєвої компетентності старших дошкільників". Педагоги порушили проблему готовності дітей 5-річного віку до школи, зокрема, розвитку їх мовленнєвої гнучкості ( вміння вживати словосполучення, розгортати спільний діалог, будувати логічні розповіді); розкрили сучасні підходи щодо формування мовленнєвої компетентності дітей, вимоги до якості мовлення вихователів. Досвідом роботи з питань створення розвивального мовленнєвого простору дітей поділилась вихователь дитячого садка Хлонь Л.Д.; використання у роботі з дітьми інтерактивних технологій мовленнєвого розвитку - вихователь Сивопляс А.М. Під час проведення заняття на тему: "Складання карти шляху до школи" діти старшої групи заучували вірш за допомогою символів, складати рецепти сніданку для школяра, карту шляху до школи, придумували словосполучення, робили звуковий аналіз слів. Методист управління освіти Скрипак Н.О. та вихователь-методист Гринь О.В. акцентували увагу вихователів на проблемах мовленнєвого розвитку дітей-п'ятирічок та сучасних шляхах формування їх мовленнєвої компетентності.