Гра - провідний вид діяльності у дошкільному віці, оскільки відповідає психічним та фізичним можливостям дітей. В Базовому компоненті дошкільної освіти дитячу гру розглядають як одну з основних освітніх ліній, що передбачає розвиток у дітей творчих здібностей, самостійності, ініціативності, організованості та формування у них стійкого інтересу до пізнання довкілля, реалізації себе в ньому. На виконання вимог БКДО у закладі 05.12.2013 р. проведено інтерактивний семінар-практикум з питання: "Гра дитини", з використання ТРВЗ. За допомогою вправ "Валіза", "Добре-погано", "Режисер", "Системний оператор" педагоги закріпили знання про класифікацію ігор та іграшок, створення ігорового розвивального середовища, детально розглянули методику організації сюжетно-рольових ігор та ігор - драматизацій, розробляли власні дидактичні ігри. Під час інтерактивної гри "Режисер" вихователі організували сюжетно-рольову гру "Лікарня", використовуючи предмети-замінники. Вихователь середньо
... Читати далі »