| ПРИОРІТЕТНІ НАПРЯМИ
Пріоритетного значення в дошкільному закладі набула проблема створення умов для соціально-комунікативного розвитку особистості дитини, її психологічного і фізіологічного комфорту; виховання соціально адаптованої особистості.
Зміст педагогічної роботи будується на основі завдань:
-
Забезпечення якісної та доступної дошкільної освіти у форматі дошкільного закладу соціально-комунікативного напрямку.
-
Оновлення змісту дошкільної освіти відповідно до Базового компоненту та програми розвитку дошкільника "Впевнений старт" та "Українське дошкілля".
-
Збереження і зміцнення фізичного, морального і психічного здоров'я дитини.
-
Виховання дитини, як громадянина України, національно свідомої, життєво компетентної особистості.
-
Модернізація змісту і форм підвищення фахової майстерності педагогів шляхом використання новітніх педагогічних технологій.
-
Забезпечення належних фінансово-економічних та матеріальних умов дошкільного закладу.
Формування творчої особистості дитини, розкриття її здібностей – ще одне із пріоритетних завдань дошкільного закладу. Шляхами формування творчої особистості дитини є: навчальна діяльність дітей (творчі завдання під час занять), творча діяльність дітей у повсякденному житті (організація дитячих об'єднань за здібностями та інтересами, дні творчості дітей, свята, розваги, випуски дитячих збірок казок та віршів, виставки дитячих робіт, конкурси та презентації роботи гуртків), співпраця з родинами (консультації, бесіди з батьками здібних дітей, дні родинної творчості, спільні свята).
У дошкільному навчальному закладі організовано роботу 7 дитячих об'єднань, де надаються додаткові освітні послуги дітям:
Хореографічна студія «Грація» (керівник Волівач О.О.);
Гурток "Читайлик" (керівник Покудіна Л.М.);
Літературна студія «Маленькі Екскурсоводи» (керівник Хлонь Л.Д.);
Екологічна студія «Джерельце» (керівник Степанюк О.А.);
Гурток «Вивчаємо англійську» (керівник Грицюк Г.В.);
Гурток комп'ютерної грамоти "Комп'ютерні дива" (керівник Міськова О.В.);
Театральна студія «Казка» (керівник Сивопляс А.М.).
Ми ставимо перед собою завдання на майбутнє
| |