Понеділок, 05.12.2016, 22:35
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту
Міні-чат
200
Наше опитування
Ваше відношення до нашого закладу?
Всього відповідей: 124
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Естетичне виховання дошкільників засобами музики 

     Музика, як будь-яке  мистецтво, 

     допомагає дітям пізнати світ, 

      виховує дітей. 

                              Д.Кабалевський

 

                      Спрямувати вплив музики на розвиток естетичних почуттів, розумових, фізичних, трудових здібностей дитини – головне завдання музичного керівника.

1.     Чистота дитячого інтонування.

 

В процесі музичних занять відкриваються широкі можливості для всебічного розвитку дітей. Емоційна сила музики, зміст пісень, що слухають і виконують діти, сприяють формуванню основ морально-естетичних якостей. Фальшивий спів не тільки вносить неприємний дисонанс у колективний спів,але й псує музичний слух у всіх дітей в групі. Тому, одна з найважливіших задач - навчити дітей чисто інтонувати, прислуховуватися до співу інших дітей, співати природним голосом, без крику. Щоб розвивати чисте інтонування у дошкільнят, варто використовувати вправи для розвитку слуху і голосу.

 

Коротенькі поспівки дають можливість чисто виспівувати інтервали малої та великої секунди, малої  та великої терції, чистої кварти, чистої квінти. Важливо в цьому віці обережно розширювати  діапазон. Ніжний дитячий голос потрібно розширювати поступово.  Занадто низькі або занадто високі звуки йому не під силу, і коли маля відчує, що співати йому важко, то може дуже легко втратити бажання співати, буде стримувати звукоутворення через страх, що не візьме високий або низький звук. 

 

 Слід пам’ятати, що гортань з голосовими зв’язками у дошкільнят у 2 – 2,5 рази менша, ніж у дорослої людини. До 7-9 років спеціальні голосові м’язи взагалі відсутні. Важливо, щоб дошкільнята звикли співати не дуже голосно, без напруження.

 

Виконуючи рекомендовані вправи, дитина чисто інтонує, бере дихання у вказаних місцях, співає, не напружуючи голос.

 

 У поспівці «Зозуля» вчимося впевнено співати інтервали малої та великої терції.

 

 

Вправа   «Півник» побудована на інтервалі чистої кварти.


Вправа «Білка» допомагає дітям засвоїти інтервал чистої квінти.


 

 Поспівка  «На лужку»  побудована на висхідному та низхідному русі звуків.


 

                         2. Розвиток дитячої ритмічності як засіб естетичного виховання дошкільнят.


    Поряд з чистим інтонуванням для набуття співацьких навичок   важливим є розвиток ритмічного слуху  у дітей. Якщо у дитини відсутнє відчуття      ритму, то навіть дуже дзвінкий голосок не допоможе їй  заспівати на відповідному рівні. Дитина буде поспішати або уповільнювати темп, невчасно  розпочинати та закінчувати  спів, заважати іншим.

 

    Завдання музичного керівника розвинути ритмічність у дітей.

 

       Я використовую прості  прийоми:

  - проплескування поспівок; 

- використання музично-дидактичних ігор («Ритмічні кубики»,  «Склади пісеньку», та ін..)

   А щоб дітям було цікавіше - використовую елементи з системи музичного виховання Карла Орфа. Це дає змогу поєднувати кілька видів  діяльності дошкільників: логоритміку, спів, рух та гру на музичних інструментах. 
Така синкретична діяльність дуже подобається дітям, і водночас розвиває їх творчий потенціал, адже діти не лише слухають, а й самі творять музику з допомогою шумових музичних інструментів (брязкальця для дітей молодшого віку, дерев’яні палички для дітей старшого дошкільного віку тощо) 
 
                               
 
 
   Сценарій свята "Зимова казка" (Молодша група)
                                /zimova_kazka.docx
Форма входу
Офіційна адреса

м. Шепетівка,
Хмельницька область, 30400, проспект Миру,39,
тел./ф.:(03840)5-82-46,

e-mail:dnz3sh@i.ua

Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Погода

Шепетівський дошкільний навчальний заклад №3 "Ластівка" © 2016 |