Основний здобуток дошкільного навчального закладу – збалансований розвиток дитини, який забезпечується варіативністю інноваційних підходів до змісту і методів розвитку дитини. Одним із підходів є створення профільних груп, кожна з яких працює за відповідною системою роботи. Це: центр ранньої соціалізації, групи фізичного, логіко-математичного, мовно-комунікативного, художньо-естетичного розвитку, екологічного виховання.
Уже кілька років поспіль у дошкільному закладі здійснюється експериментальна робота з питання: «Оновлення змісту освітньої роботи з мовленнєвого розвитку дошкільників».
Педагоги дошкільного закладу відпрацьовують 6 педагогічних інновацій та авторських програм, і кожен педагог творчо використовує зміст та методи тієї чи іншої освітньої технології.
З 2008 року активізувалося запровадження технології психолого-педагогічного проектування (Т. Піроженко) та теорії розв'язання винахідницьких завдань (Г. Альтшуллер) педагогами Ліпчук Н.І., Хлонь Л.Д., Сивопляс А.М.
Педагогом Ліпчук Н.І. розроблена система роботи з питання: «Розвиток рухової творчості дітей засобами ТРВЗ». Вихователь Покудіна Л.М. активно впроваджує авторську програму фізичного виховання М. Єфименка. Впроваджуючи авторську програму "Коли оживають речі" Л. Шульги, вихзователь Янчурська Г.Є. створила центр художньо-естетичного розвитку. Використання сучасних підходів до мовленнєвого розвитку Н. Гавриш, допомогло вихователю Хлонь Л.Д. розробити систему роботи: "Лінгводидактичні умови стимулювання мовленнєвотворчої діяльності дітей". З 2010 року педагоги закладу розпочали впровадження інформаційно-комунікаційних технологій. Вихователь Павлюк А.В. розробила мультимедійні презентації для дітей, які використовує під час різних форм роботи з ними.
Отже, ми у постійному пошуку нових підходів і технологій.
|